En dag i shanghai!

Hej bloggen!!

De var ett tag sen, men nu tänker jag börja igen bla för att vi är i shanghai och här fungerar inte facebook så då får jag använda mig av dig bloggen;) 
Idag har jag och Leon varit en sväng ute på stan men de var att skynda sig till galleriorna för det regnar ute. Juni är regnperiod så det har varit mycket regn dem här dagarna men de blir bättre;)
Igår var vi på ikea här och handlade lite saker till lägenheten och så köpte vi lite svensk mat med hem oxå bla köttbullar, potatismos, leksands knäckebröd, hällekaka och pannkakor.

kram kram!!

Ikea i shanghai!!
Ikea i shanghai:)


Vi tog en fika på starbucks idag.


Utsikten från våran lägenhet på våning 15.




Kommentarer
Postat av: Annika

Halloj systeryster med familj!!!!

Ni ser ut att ha det underbart...synd att det regnar.

Haha, t o m där finns det svensk matler....

Jaja, vi kan höras framöver...är lite trött, har ju jobbat inatt:)///kram på Er

2011-06-14 @ 14:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0