God morgon sverige!

Hittade en lång lista på någon blogg för nån dag sen, tyckte den var lite rolig:)



Lovar du att vara ärlig?
Ja

Du heter: Catarina Gunnel

Smeknamn:  Cattis, Catta

Låt som när du är ledsen sörjer till?: ingen speciell........

Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår

Vad säger du för att imponera på någon?: inget speciellt är bara mig själv

Hur imponerar man på dig?: Att vara sig själv och säga vad man tycker och att ha mycket humor

Brukar du skratta för dig själv?: Hahaha ofta!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hej, ring mig när du kan! kram

Var bor du?: I Nynäshamn

Trivs du där?: Mycket......är uppväxt här.

Äger du några converse: Ja 7 par :)

Sprit, cider, vin eller öl: Öl

Brukar du bli för full: Det har väll dessvärre hänt.........

Vad har du för mobil operatör: Tre

Är du allergisk mot något: Nej

Har du haft sex idag: Haha, nej

Hur svarar du i mobilen: ah de e Catarina

Vem ringde du senast?: mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: inget speciellt

Antal timmar sömn inatt: Ca 7. 5 timme

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Ja, försöker iaf :)

När mår du bra: När de jag älskar mår bra och är friska och glada

När blev du fotad senast: igår

Hur känner du dig nu: Trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: äckligt

Hade du en bra kväll igår: japp

Favorit dryck på morgonen: Kaffe!

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 22-23

Är du blyg?: nja.........nej

Sysslar du med någon idrott: Nej

Vill du hellre ha mail än brev: Ja mer praktiskt........men de ju alltid trevligt med ett brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: de vette fan:)

Har du spytt offentligt: jodå de har jag nog......men dock länge sen

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: allt vad killar kan göra som tjejer inte kan........nästan allt iaf :)

Är du nöjd med ditt liv: De måste jag väl säga att jag är.......

Är du bortskämd: ja, de är jag nog........

Vad gör du i morgon: jobbar

Vad är det värsta du vet?: Elaka människor och när barn far illa!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Slösar.......vad betyder de :)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: ingen aning!

Vad längtar du till?: Vårrrrr och sen sommmarrr!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, absolut!

Vad använder du för shampoo?: herbel essensese granatäpple

Vad är det finaste du fått?: Vår son Leon

En speciell dag du minns: oj....de e många, dan jag och min sambo träffades, när Leon föddes.......................

Hur gammal är du: 26 och fyller 27 nu i december

Tycker du om någon just nu: Javisst

Du samlar på: fina plåtburkar

Gröna eller röda äppeln: Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma

Gillar du golf: nej vet du vad......har aldrig förstått mig på den sporten

Vilken tid gick du upp idag: 5.30

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: japp

Är det okej att gråta: Absolut

När grät du senast: De kommer jag inte ihåg

Vad skulle du göra om du vann en miljon: först resa sen skulle jag starta eget

Bär du glasögon eller linser: inget

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: absolut inte!

När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 7.30-9

Har du piercing: öronen, näsan

Vill du gifta dig: nån gång i framtiden.......

Vill du ha barn: Har ju en son, får se om de blir syskon i framtiden :)

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Nej inte så svärst

Är du flygrädd: Lite

Hur vig är du: Inte vig för fem öre

Är du musikalisk?: icke

Vad dricker du helst när du är törstig: ramlösa jordgubb & lime

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: me love sushi!

Vad äter du helst när du ser på film: chips och dip

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: nej

Hur ofta tränar/motionerar du: inte så  ofta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0