Höstkänslor @

Sitter här och kollar lite gamla bilder på datorn, såg några bilder från i vintras och upptäckte vilken snygg hårfärg jag hade då (enligt mig) den färgen måste jag få tillbaka. Mitt hår har blekts så mycket nu under sommarn och så har jag inte brytt mig så mycket om de men nu när man börjar få höstkänslor så kanske man ska färga de till den färgen. Mitt hår är ju på riktigt lite röd aktigt men inte så mycket som jag färgade de till (uppenbarligen). Är ju en sån där med fräknar och ljus hy ;) nej .... de blir till att färga håret....
  ........föresten är de nån som vet en riktigt bra inpackning för riktigt torrt och lite frissigt hår!!

var lite trött på den här bilden ;)

Kommentarer
Postat av: annikqa

tjenis lillsnurran!!!

fan, du e ju en riktig hejare på det här med blogg o styling på nätet...hahaa

klart man är lite smått avis, vart tog mina datakunskaper vägen(sedan komvuxtiden), måste ha tappat dom på vägen, hmm

fast jag vill ju förstås kunna vara lite anonym när jag skriver på min, trist om man skulle råka ut för nåt, hmm

nåväl junior sover, robin kollar på tv o jocke e ute på stan (vet du att han köpt en fiddy, motocross)...själv sitter j i lugnets vrå o insåg för typ 15 min sen att jag betalat in bredbandsräkningen dubbelt!!!??? kontaktade dom o hoppas på en återbetalning... vi hörs (snart vaknar lilleman)

2009-07-24 @ 22:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0